  • Data: 2007-10-10 07:21:32
    Temat: Re: pomyłka w przelewie na ZUS... co teraz ?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zaraz, mówisz że ZUS może sobie zmienić *tytuł* wpłaty?
    > Jakbyś miał link do owego rozporządzenia pod ręką to bardzo proszę.
    > Ode mnie w takich przypadkach chcieli papierka o przeksięgowanie, i na
    > mój gust taka jest ogólna zasada (uznając że opłacanie składek jest
    > opłacaniem "należności ciągłej" czy jak to tam zwać, można bez pytania
    > kogoś o zdanie zaliczyć wpłatę na składkę X na rzecz zaległości na
    > składki X, ale nie widzi mi się żeby można było zaliczyć je na składkę
    > dajmy na to Y).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Proszę bardzo:
    Rozporządzenie Rady Ministrów z 30 grudnia 1998 r. w sprawie
    szczegółowych zasad i trybu postępowania w sprawach rozliczania składek,
    wypłaconych zasiłków z ubezpieczeń chorobowego i wypadkowego, zasiłków
    rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz kolejności zaliczania
    wpłat składek na poszczególne fundusze

    Pozdrawiam

    Piotrek