  • 11. Data: 2005-01-25 08:33:40
    Temat: Re: ponowne rozpatrzenie
    Od: "ksdrs" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ksdrs" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ct4s48$cc1$1@inews.gazeta.pl...
    > No wlasnie najciekawsze jest to ze US za pierwszym razem odrzucil wniosek
    > stwierdzenie nadplaty poniewaz uznal ze nie nalezala mi sie (brak korekty
    > PIT 11 itp). Nie bylo slowa o tym ze nie sa urzedem wlasciwym miejscowo.
    > Izba Skarbowa tez sie do tego nie przyczepila polecila ponowne zbadanie
    > sprawy.Dopiero wtedy US zauwazyl ze to nie ich broszka.

    Zastanawia mnie czy w takiej sytuacji US nie "zlamal prawa" wydajac decyzje
    i odrzucajac wniosek.
    Czy decyzja IS jest tak malo wazna ze mozna ja sobie po prostu "olac".
    Rozumiem ze moge miec pretensje do siebie (i biura rachunkowego ktory
    przygotowal korekty) o to ze nie zam ordynacji podatkowej ale takie
    dzialanie US jest dolikatnie mowiac dziwne.
    Mam 12 miesiecy w plecy i pewnie kilka nastepnych przed soba.

    ksdrs

  • 12. Data: 2005-01-25 09:43:19
    Od: "ksdrs" <k...@o...pl>

    > Mam 12 miesiecy w plecy i pewnie kilka nastepnych przed soba.

    Dowiedzialem sie wlasnie ze po uprawomocnieniu sie decyzji US przesle
    wszystkie dokumenty do urzedu wlasciwego miejscowo i sprawa bedzie sie
    toczyla dalej. Tak wiec mam tylko 3 miesiace w plecy :).

    ksdrs

  • 13. Data: 2005-01-25 16:06:00
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    ksdrs napisał(a):

> [...]
    >wszystkie dokumenty do urzedu wlasciwego miejscowo i sprawa bedzie sie
    >toczyla dalej. Tak wiec mam tylko 3 miesiace w plecy :).

    Już Napoleon zauważył że: *"Urzędnicy są jak książki na półkach
    biblioteki: im wyżej postawieni, tym rzadziej do czegoś służą."
    *

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2005-01-25 19:55:55
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "ksdrs" <k...@o...pl> wrote in message
    > Dowiedzialem sie wlasnie ze po uprawomocnieniu sie decyzji US przesle
    > wszystkie dokumenty do urzedu wlasciwego miejscowo i sprawa bedzie sie
    > toczyla dalej. Tak wiec mam tylko 3 miesiace w plecy :).

    To wszystko zakrawa na jakis zart. W tym US to chyba nikt ordynacji ani
    updof na oczy nie widzial.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856