  • 1. Data: 2005-01-24 17:52:18
    Temat: co powinna zawierac faktura vat?
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    witam,
    czy ktos z Panstwa poda mi rozporzadzenie, w ktorym znajde wytyczne, co
    powinna zawierac faktura vat?
    bardzo dziekuje za pomoc
    pozdr
    magda

  • 2. Data: 2005-01-24 18:20:47
    Temat: Re: co powinna zawierac faktura vat?
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    madzia napisał(a):

    >witam,
    >czy ktos z Panstwa poda mi rozporzadzenie, w ktorym znajde wytyczne, co
> [...]
    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu
    podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy
    towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku
    od towarów i usług

    (Dz. U. Nr 97, poz. 971)

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-24 18:26:29
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Wejdz sobie na strone www.mf.gov.pl tam masz rozporzadzenie w sprawie
    wystawiania fv.

  • 4. Data: 2005-01-24 18:34:58
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od

    dzieki:)
    magda