  • Data: 2014-03-21 00:10:12
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-20, ikka <i...@n...pl> wrote:

    [...]

    > rozumiem, że tobie dobrze jest tak jak jest i radzisz sobie. i chwała
    > ci za to.
    > nie rozumiem tylko dlaczego tak upierasz się, że to jest już to
    > optimum, do którego dążymy

    Nie upieram się i nigdzie nie pisałem że stan jest idealny.
    Natomiast zgodzę się, że poprzez wmawianie mi różnych rzeczy
    przez Hikiego i spółkę, można takie wrażenie odnieść.

    System można poprawiać w sposób ewolucyjny, już to pisałem.
    Niespecjalnie jestem przekonany czy czasy niepokojów gospodarczych
    są ku temu najlepsze, uważam że ograniczanie wydatków rządowych
    powinno następować w czasach prosperity, tak by rząd działał
    antycyklicznie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl