  • Data: 2005-03-25 18:34:03
    Temat: Re: [pr] Fax faktury
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak widać postęp: jeszcze jakieś dwadzieścia lat temu jak
    > jakaś informacja były *WYDRUKOWANA* to powszechnie była
    > uważana za prawdę. I próba sprzeciwienia się w opinii słowu
    > drukowanemu mogła spowodować utratę wiarygodności :)

    A to przecież zupełnie niedawno sprawę Rywina rozstrzygano na podstawie
    'notatek' różnych osób (Wandy Rapaczyńskiej, itd.). Wystarczyła notatka,
    żeby uznać, że tak MUSIAŁO być napradę.

    > Nie, logiką nie wygramy... chyba że w ETS :>

    Z chęcią bym powalczył - byle nie na przykładzie mojej firmy ;)

    > Na razie IMO jedyną metodą jest usuwanie wszelkich "punktów
    > zaczepienia" dla 'społeczeństwa papierowego': jak po drodze
    > NIE BĘDZIE materialnego wydruku to urzędnik i sędzia nie będzie
    > mógł skorzystać z "utartych zwyczajów" bo "obraz w pamięci RAM"
    > to (na szczęście również dla laika który jednak WIE czym jest
    > liczba i słowo) coś równie niematerialnego jak "zapamiętana
    > liczba" :)

    Zatem kupujemy faksmodemy do PCtów, na których są programy F-K i możemy
    beztrosko faksować faktury :)

    P.