  • Data: 2005-03-25 18:30:27
    Temat: Re: [pr] Fax faktury
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To że jest logiczny wcale nie świadczy że sąd nie może przyznać
    > racji stronie przeciwnej tylko dlatego iż coś "po drodze" *mogłoby*
    > być oryginałem...

    Hmm, to przynajmniej faktur e-mailem się nie będą czepiać, bo po drodze
    nie pojawi się nic, co mogłoby być oryginałem.

    Ciekaw jestem, jaka jest urzędowa definicja oryginału. Czy chodzi tylko o
    wydrukowane słówko oryginał, czy o pierwszą inkarnację faktury na papierze
    :)

    A może zrobić tak - faks zawsze drukuje w nagłówku np. nazwę firmy (lub inny
    info-text wpisany w urządzeniu) i datę/godzinę wysyłki. Zamiast nazwy firmy
    wpisujemy do faksmaszyny 'DUPLIKAT Z DNIA:'. Wysyłamy fakturę faksem, u
    klienta wychodzi ta sama faktura z dopiskiem 'DUPLIKAT Z DNIA: 23.03.2005
    15:43'. Oryginał 'gubimy' (wysyłamy listem zwykłym do śmieci).

    U nas był oryginał, u klienta jest duplikat, u nas oryginału duplikatu nie
    było, bo do faksu wkładaliśmy oryginalny oryginał. Wszystko gra? :)

    Kocham ten kraj :)

    P.