  • 1. Data: 2002-07-10 07:25:43
    Temat: pracownicze sprawy
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    1. Czy pracownik oprocz podpisania listy plac powinien podpisywac odbior
    RMUA?
    2. Czy zatrudniajac 2 osoby musze pisac regulamin wynagradzania, a jesli
    tak, to moze ktos ma wzor?
    3. Jakie dokumenty nalezy wystawic przy rozwiazaniu umowy o prace?
    - wiem, ze do ZUS-u ZWUA, oraz świadectwo pracy, jakie jeszcze?
    - moze ktos ma wzor rozwiazania umowy za porozumieniem stron?
    Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 2. Data: 2002-07-10 10:39:21
    Temat: Re: pracownicze sprawy
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Magdalena Budzynska wrote:
    > 1. Czy pracownik oprocz podpisania listy plac powinien podpisywac
    > odbior RMUA?

    Może - bęziesz miała potwierdzenie, że wywiązujesz się z obowiązku wręczania
    RMUA.

    > 2. Czy zatrudniajac 2 osoby musze pisac regulamin wynagradzania, a
    > jesli tak, to moze ktos ma wzor?

    AFAIR nie musisz - zdaje się że dopiero od 6 zatrudnionych

    > 3. Jakie dokumenty nalezy wystawic przy rozwiazaniu umowy o prace?
    > - wiem, ze do ZUS-u ZWUA, oraz świadectwo pracy, jakie jeszcze?
    > - moze ktos ma wzor rozwiazania umowy za porozumieniem stron?

    Chyba nic więcej - wyrejestrowanie z ZUS-u i świadectwo pracy

    "...proszę o rozwiązanie umowy o pracę zawartej dnia ..... na czas
    nieokreślony (określony ....) za porozumieniem stron z dniem ..........."
    Mniej więcej tak napisze pracownik, a szef podpisuje np.: "wyrażam zgodę"
    podpis i pieczątka
    Tak przynajmniej pisałem ja jako pracownik i taką adnotację otrzymywałem

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-07-10 19:32:35
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej

    > Chyba nic więcej - wyrejestrowanie z ZUS-u i świadectwo pracy

    jeszcze PIT-11 dla pracownika i do US - gdy stosunek pracy ustaje
    w ciągu roku to robi się go do 15ego next m-ca po ustaniu zatrudnienia

    ewentualnie różne sprawy rozliczeniowe - np protokół zdania
    powierzonego mienia (np narzędzi) itd...

    pozdr
    KTP