  • Data: 2011-09-20 13:21:16
    Temat: Re: [prasówka] Projekty ustaw podatkowych by ISP
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Sep 2011 15:05:06 +0200, tomek <t...@o...pl> wrote:

    >Ja się na tym nie znam, ale z tego co czytałem to np. służby cywilnej
    >nie możesz to tak zwolnić. I nie wiemy ilu skarbowców ma taki przywilnej.

    i tak do śmierci (państwa albo urzędnika) ma być?
    Nawet z żoną można się rozwieść, a urzędnika nie da się zwolnić?
    A serio: te ograniczenia chyba nie dotyczą sytuacji, gdy pewne działy
    administracji publicznej po prostu przestają istnieć.

    spodarka/49-w-kierunku-naprawy-systemu-podatkowego-w
    -polsce.html

    >Wiem, czytałem - ale nie wprowadzisz tego w takim kształcie - nie da się
    >wprowadzić ryczłatowego VAT 350zł ze względu na UE, PIT 350zł się da,
    >ale 350+350=700zł i masz z powrotem obecny ZUS.

    ... i szlus :-) Reszta jest Twoja, niczym więcej (poza zarabianiem
    pieniędzy) się nie martwisz. Jak dla mnie - super.

    Co do UE: chyba się mylisz. W 2008 roku PO "rozważała" coś takiego
    (http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=200
    80307&id=po61.txt
    "Platforma chciałaby /.../ Przedsiębiorcy z obrotami rocznymi do
    równowartości 50 tys. euro mogliby zamiast standardowego rozliczenia
    płacić co miesiąc ryczałtowy VAT w wysokości 300 złotych.").
    Oczywiście nie oceniam tutaj na ile ta propozycja to projekt a na ile
    "pi-ar" :-) Chyba nasz rząd nie proponował czegoś, co byłoby sprzeczne
    z prawem UE?