  • Data: 2007-11-09 08:16:23
    Temat: Re: problem z faktura zaliczkowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Oct 2007, Anax WRC wrote:

    > tylko jak to zniesie program ksiegowy...:/

    Przecież to zmartwienie autora programu księgowego ;)

    > baardzo prosze o pomoc zwlaszacza Gotfryda:))))

    I w ten sposób nie masz żadnej odpowiedzi :D
    IMHO - powinno być tak jak piszesz. *Przypuszczam* że "uproszczenia"
    polegającego na ujęciu zaliczki w KUP w tym samym miesiącu nikt się
    nie przyczepi, ale... skąd mam wiedzieć :]
    Można jeszcze rozważyć operację odwrotną: przeoczenie tej f-ry
    zaliczkowej :P i odliczenie VAT razem z kosztami.

    pzdr, Gotfryd