  • 1. Data: 2003-02-02 20:21:24
    Temat: programik do przelewów - skąd???
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    skąd można ściągnąć jakiś darmowy programik do przelewów podatkowych, itp.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-02 21:19:14
    Temat: Re: programik do przelewów - skąd???
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    www.marix.pl

  • 3. Data: 2003-02-03 07:26:51
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    sorryy..mialo byc
    www.matrix.pl

    bubbaa

  • 4. Data: 2003-02-03 12:35:16
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > sorryy..mialo byc
    > www.matrix.pl
    >
    > bubbaa

    Gdzie ty tam widzisz bezplatny program do przelewow ?
    pp

  • 5. Data: 2003-02-03 17:56:54
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > skąd można ściągnąć jakiś darmowy programik do przelewów podatkowych, itp.

    a do czego Ci to jest potrzebne???
    Bo chyba nie po to, by wypełnić i zanieść do swojego banku ?

  • 6. Data: 2003-02-03 18:42:43
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Gdzie ty tam widzisz bezplatny program do przelewow ?

    ano tu

    http://www.matrix.pl/symfonia-przelewy.asp

  • 7. Data: 2003-02-03 19:12:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > a do czego Ci to jest potrzebne???
    > Bo chyba nie po to, by wypełnić i zanieść do swojego banku ?

    A dlaczego nie do tego?
    Ja mysle że wlasnie do tego. Wbrew pozorom *wiekszość* małych
    przesiębiorców tak dokonuje przelewów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-02-03 20:28:35
    Temat: Odp: programik do przelewów - skąd???
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    Bardzo dużo bezpłatnych programów Bankowych, ZUS, US
    http://www.ips-infor.com.pl/

  • 9. Data: 2003-02-03 20:29:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Ja mysle że wlasnie do tego. Wbrew pozorom *wiekszość* małych
    > przesiębiorców tak dokonuje przelewów.

    A po co ? Lubią przepłacać???
    Dziś każdy bank za "druk niestandardowy" (czytaj - nie "swój") każe płacić dodatkowo.

  • 10. Data: 2003-02-03 21:01:40
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A po co ? Lubią przepłacać???
    > Dziś każdy bank za "druk niestandardowy" (czytaj - nie "swój") każe płacić
    dodatkowo.

    > Druczki firmy IPS są tak zrobione że banki tego za bardzo nie rozpoznają.
    Ja na takich robię przelewy do ZUS-u i nic się nie dzieje. Natomiast
    wydrukowane z Płatnika traktują jako nie standardowy im trzeba bulić.