  • Data: 2009-03-19 10:05:19
    Temat: Re: prywatne pieniądze na koncie firmowym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Mar 2009, Tomek wrote:

    > "z przychodem ujawnionym" mamy do czynienia gdy "nie zostało ujawnione Ÿródło"?
    > To przecież taka sytuacja jest w tym wątku.

    Ano mamy i jest taka sytuacja - tak długo, jak długo ani
    podatnik nie ujawni (*NAM* nie ujawnił!) ani US sam nie
    dojdzie *za co* są te pieniądze.
    W świetle stawki 75% raczej "domniemywać że z DG" USowi
    się nie będzie chciało ;)
    Od kogo i w jakiej formie jest bez znaczenia.
    Toż samo pisałem :D

    pzdr, Gotfryd