  • Data: 2007-07-07 10:32:51
    Temat: Re: prywatne przelewy na firmowym koncie
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 6 lipca 2007 22:37
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0707062234320.3560@athlon64>):

    > Pełna księgowość. Niemożliwe że nie wiesz! Nie da się czytać
    > grupy i nie wiedzieć co to PK :)

    No ja to znam pod skrótem FK.

    > Tristan, lewa kieszeń wcale nie miała być przenośnią na pieniądze
    > uzyskane nielegalnie, tylko na pieniadze leżące w innym miejscu :)

    Aha... Bo w moim środowisku lewa kieszeń oznacza właśnie ,,lewą'' kasę. Może
    nie tyle nielegalnie uzyskaną, co nie przepuszczoną przez system księgowy.
    Czasami niestety trzeba. Np. organizacja konferencji wymaga kasy na piwo do
    grilla wieczorem. A piwa legalnie na stowarzyszenie kupić nie można.

    > Wydaje mi się, ze już wiem dlaczego żeśmy się nie dogadali!

    :D Jeden kraj, jeden język a ja ich i tak kurwa nie rozumiem :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,