    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prywatny samochod w DG cd
    Date: Thu, 16 May 2002 12:21:10 +0200

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

> [...]
    > miesiąca sumujemy wartośc wpisanych faktur, mnożymy liczbę kilometrów
    > przez stawkę i księgujemy w KPiR łączną kwotę wydatków, nie wiekszą
    > jednak niz obliczony limit. To co zostało (kilometry lub wydatki)
    > przechodzi na nastepny miesiąc i tak w kółko az do konca roku. Od
    > nowego roku zaczynamy "od zera".
    > Tylko tyle i aż tyle. Czy trzeba jeszcze jakiegos narzędzia do
    > "pilnowania limitu"? Szczegółowa ewidencji nie wystarczy?
    > Nie księguje sie dokumentów bezpośrednio w PKiR, ale w ewidencji
    > przebiegu. Do KPiR wrzuca sie łaczna kwotę wynikająca w ewidencji.

    JA wiem o tym ale chyba chodziło o to żeby wpisywać do ewidencji sume ze
    zbiorczego zestawienia faktur.
    Ee........to jest bez sensu...bez komentarzy proszę.

    > Mam dziwne uczucie że piszę te oczywistości już setny raz.
    >
    > Może by tak jakieś FAQ założyć? I nakładac kary chłosty za nieczytanie
    > go przez zadawaniem pytań.
    > Kto ZA?

    Ja też jestem ZA. Mogę zrobić to na swoim serverze jako stronę www ale
    musicie mi pomóc w części redakcyjnej.
    Proponuję najpierw zebrać Najczęstsze pytania a potem będziemy robić do nich
    kompletne odpowiedzi.
    Wysyłać można na mój e-mail.
    Jak każdy coć dorzuci to powinno się szybko uzbierać. A ułatwi to życie
    wszystkim strasznie.
    Ja zaczynam
    Pytanie nr 1: Samochód osobowy a koszty działalności
    2: Likwidacja działalności a podatek dochodowy i VAT
    3. Zawieszenie działalności. Formalności. Skutki w podatku dochodowym, VAt i
    ZUS
    4.Rozliczenie roczne w przypadku braku dochodów
    5.ZUS pracodawcy a zatrudnienie na umowę o pracę
    6.Podatek dochodowy a przychody z najmu.
    7. Kasa fiskalna. Kiedy, jaki zwrot.

    Można je rozbić na bardziej szczególowe ale zachodzi niebezpieczeństow że
    gość nie doczyta czegoś i się wyłoży.

    pozdrawiam
    Twórczy WS