  • Data: 2004-04-21 20:45:29
    Temat: Re: "przejecie" jakiegos dobra na potrzeby DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2004, Aleksandra J. wrote:

    >+ A jak bedzie wygladalo takie "przejecie" dobra w spólce cywilnej, gdzie
    >+ jeden ze wspólników przekazuje na potrzeby spólki swój uzywany komputer?

    Jak na mój gust - tak samo, z tym drobnym zastrzeżeniem że wchodzi
    do majątku spółki. A to oznacza że "wchodzi do umowy", czyli przy
    zakładaniu spółki żaden problem - ale "w trakcie" jakaś komplikacja
    to jest (zmiana umowy -> 50 zł do ogranu rejestrowego i zgłosić zmianę
    do GUS i US). No i PCC trzeba dopłacić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)