  • Data: 2003-11-26 17:24:39
    Temat: Re: przekazanie sprzetu komputerowego dla SM
    Od: "ktp" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zeluq" <z...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bq29iv$cf4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chcialem, jako firma przekazac nowy sprzet komputerowy dla spoldzielni
    > mieszkaniowej. Jak to najlepiej zalatwic zeby mozna bylo odliczyc to sobie
    > od podatku. Darowizna raczej nie wchodzi w gre. Slyszalem cos o fakturze
    > wewnetrznej, ale nie bardzo wiem jak sie za to wziac.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    dawno się tak nie uśmiałem ;)))))
    "chcę przekazać, ale darowizna nie wchodzi w grę"....
    to jakie przekazanie masz na myśli?:
    sprzedaż, wynajem, leasing, użyczenie???
    tylko, że te sposoby raczej nie dają możliwości
    odliczenia "przekazywanej" rzeczy od podatku...

    pozdr
    KTP

    PS
    btw "faktura wewnętrzna" to tylko papier - sposób dokumentowania
    jakiejś czynności prawnej - np darowizny