eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia?? › Re: przeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia??
  • Data: 2005-01-11 15:41:32
    Temat: Re: przeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia??
    Od: "TREEMAT" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "wojtek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cs0pfg$sts$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > prowadze kpir- zapomniałam o jednej fakturze, byla ona wystawiona w
    > listopadzie, odnalazłam ją dopiero w grudniu- czy mogę ją zaliczyć w
    koszty
    > grudnia? kiedy moge zaliczac faktury w koszty? w którym w m-cu? w m-cu
    > otrzymania? w m-cu wystawienia czy tylko w m-cu wykonania usługi???
    >
    > Vat chyba moge odliczyć w m-cu otrzymania lub w m-cu następnym? czyli m-c
    > następny to grudzień i w grudniu mogę tak? czy ten przepis uległ zmianie w
    > nowej ustawie o vat?
    >
    > a jak byłoby przy pelnej księgowości? też mogklabym tę fakturę dać w
    koszty
    > grudnia? jaki przepis mówi o tym kiedy- w koszty jakiego m-ca można
    > zaksiegowac
    > fakturę?
    > moim zdaniem jeśli jest to miesiąc po terminie to możesz wpisać to w
    koszty i odliczyc vat w miesiącu następnym,,, jeżeli jest to wiecej niż
    jeden miesiąc to calość wpisujesz w koszty
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1