eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprzeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia?? › Re: przeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "TREEMAT" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przeoczona faktura z listopada- czy można w koszty grudnia??
    Date: Tue, 11 Jan 2005 16:41:32 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <cs0rqu$t0n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cs0pfg$sts$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    NNTP-Posting-Host: qf70.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105457822 29719 80.55.31.70 (11 Jan 2005 15:37:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2005 15:37:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:130579
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "wojtek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cs0pfg$sts$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > prowadze kpir- zapomniałam o jednej fakturze, byla ona wystawiona w
    > listopadzie, odnalazłam ją dopiero w grudniu- czy mogę ją zaliczyć w
    koszty
    > grudnia? kiedy moge zaliczac faktury w koszty? w którym w m-cu? w m-cu
    > otrzymania? w m-cu wystawienia czy tylko w m-cu wykonania usługi???
    >
    > Vat chyba moge odliczyć w m-cu otrzymania lub w m-cu następnym? czyli m-c
    > następny to grudzień i w grudniu mogę tak? czy ten przepis uległ zmianie w
    > nowej ustawie o vat?
    >
    > a jak byłoby przy pelnej księgowości? też mogklabym tę fakturę dać w
    koszty
    > grudnia? jaki przepis mówi o tym kiedy- w koszty jakiego m-ca można
    > zaksiegowac
    > fakturę?
    > moim zdaniem jeśli jest to miesiąc po terminie to możesz wpisać to w
    koszty i odliczyc vat w miesiącu następnym,,, jeżeli jest to wiecej niż
    jeden miesiąc to calość wpisujesz w koszty
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1