  • 1. Data: 2002-10-24 21:09:06
    Temat: pytanie o dlug
    Od: "Alivio" <a...@w...pl>

    witam wszystkich !

    nie wiem czy trafilem na dobra grupe, a mam takie pytanie :

    czy jest szansa odzyskania swoich pieniedzy od dluznika przez sad, jesli
    dysponuje nagraniem magnetofonowym na ktorym dluznik mowi ze jest mi winien
    pieniadze, mowi ile i za co i ze mi ich nie odda ?

    pozdrawiam

    alex

  • 2. Data: 2002-10-25 08:28:03
    Temat: Re: pytanie o dlug
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Alivio" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    winien
    > pieniadze, mowi ile i za co i ze mi ich nie odda ?

    Pytaj na grupie prawo
    Pytaj najbliższego adwokata

    Wg mnie NIE

  • 3. Data: 2002-10-26 11:29:40
    Od: "kuba" <k...@k...onet.pl>

    > winien

    Przepraszam ze sie podczepie pod pytanie :))
    Po ilu latach przedawnia sie niezaplacona faktura?

  • 4. Data: 2002-10-26 11:38:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam ze sie podczepie pod pytanie :))
    > Po ilu latach przedawnia sie niezaplacona faktura?

    Po dwóch

  • 5. Data: 2002-10-26 14:37:59
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    winien
    > pieniadze, mowi ile i za co i ze mi ich nie odda ?

    Jest szansa. Ale musi być spełnionych kilka warunków. M.in. dłużnik musiał
    wiedzieć, że rozmowa jest nagrywana. Nagranie zostało przeprowadzone bez
    użycia przemocy, w taki sposób, który wyklucza niekorzystne rozporządzeniem
    swoim mieniem (dłużnika). Inaczej - dłużnik nie działał pod przymusem
    "poddając się nagraniu".
    pozdrawiam.