  • Data: 2002-03-25 18:06:00
    Temat: Re: pytanie o koszt uzysk przychodu
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co tez ty bredzisz. Jakie konsekwencje?

    Nie bredze. Nikt Cie nie obrażał i chamskie odzywki możesz sobie spokojnie
    darować.

    > Pokaz mi proszę, paluszkiem artykuł
    > Fakt że pracodawca nie odliczył podwyzszonych kosztów uzyskania nie
    sprawia
    > że traci się do nich prawo. Przysługuja za kazdy miesiąc pracy poza
    > miejscem zamieszkania. To jest _jedyny_ warunek.
    > Gdyby była jak mówisz, ustawa musiałaby wyraźnie stawiac warunek wykazania
    > kosztów na PIT-11. A nie stawia.

    Z tego co piszesz wynika, że można wpisać koszty 0,00. I wszystko będzie
    O.K. Skoro tak swobodnie żąglijecie kosztami to tak samo, jak pytałem, w
    umowach o dzieło zmieniacie kwalifikacje umowy podwyższając prawa autorskie
    do 50%?

    > Przez 3 lata tak sobie podwyzszałam koszty, znam sporo osób tak robiły -
    dla
    > sporej rzeszy pracodawców podwyższone koszty sa jakimś strasznym kłopotem.
    > Czasem dzieje sie tak przez zapominalstwo - pracownik musi przeciez złożyc
    > oświadczenie pracodawcy o tym że dojeżdża i chce aby uznawano mu wyższe
    > koszty.
    > Ale jest to jego święte prawo pracownika jego zapominalstwo lub
    niedbałość
    > pracodawcy nie może go wyłaczyć.

    W Polsce nie świętych praw, a już w szczególności w stosunkach US -
    podatnik. Nie zajmuje się tym tematem tylko tak przy okazji czytania o
    różnych sprawach pamiętam, że temat przeleciał mi przed oczami. Najlepiej
    zadzwonić w SWOJEGO US.

    Pozdr.