  • 1. Data: 2002-07-20 14:22:02
    Temat: pytanie o srodek trwaly
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    nie wiem czy ta grupa ale moze mi ktos wyjasni
    posiadam w domu laptopa ktorego przywiozlem z niemiec o wartosci okolo 10tys
    chcialbym go wprowadzic do firmy
    czy moge i na jakich zasadach?
    aha laptop ma wszytskie papiery z wyjatkiem cła

  • 2. Data: 2002-07-20 17:20:51
    Temat: Re: pytanie o srodek trwaly
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Barti <b...@s...pl> wrote:
    > posiadam w domu laptopa ktorego przywiozlem z niemiec o wartosci
    > okolo 10tys chcialbym go wprowadzic do firmy
    > czy moge i na jakich zasadach?
    > aha laptop ma wszytskie papiery z wyjatkiem cła

    Czyli przemycony:-)). Możesz spokojnie go wprowadzić do firmy wyceniając
    go w/g wartości rynkowej.A papiery wyrzuć jeśli są niekompletne.
    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-20 22:29:20
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli przemycony:-)). Możesz spokojnie go wprowadzić do firmy wyceniając
    > go w/g wartości rynkowej.A papiery wyrzuć jeśli są niekompletne.
    > Jacek
    dzieki za info!
    ja wiem czy przemycony :) poprostu kupilem tam uzywalem i przywiozlem

  • 4. Data: 2002-07-21 14:36:51
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Barti <b...@s...pl> wrote:
    > dzieki za info!
    > ja wiem czy przemycony :) poprostu kupilem tam uzywalem i przywiozlem

    Odprawy celnej nie zrobiłeś,więc jest przemycony.Nie przyznawaj się do
    tego publicznie,choć wszyscy wiedzą że tak się robi.
    Jacek

  • 5. Data: 2002-07-22 06:57:18
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    > Odprawy celnej nie zrobiłeś,więc jest przemycony.Nie przyznawaj się do
    > tego publicznie,choć wszyscy wiedzą że tak się robi.
    > Jacek
    ale ja go tam pol roku uzywalem!
    a ze tak sie robi to inna sprawa

  • 6. Data: 2002-07-22 12:20:48
    Temat: Odp: pytanie o srodek trwaly
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Barti <b...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ahga6n$pso$...@n...tpi.pl...

    > ale ja go tam pol roku uzywalem!

    przemycony = nabyty zagranica i nie zgloszony do odprawy celnej po
    przywiezieniu do kraju, mimo obowiazku.

    Obowiazku clenia nie ma gdy:
    - mala wartosc (chyba nie w tym przypadku),
    - mienie przesiedlencze (jw).

    Wniosek -> notebook jest przemycony, nieistotne kto i ile czasu go uzywal.

    > a ze tak sie robi to inna sprawa

    ano :)
    i wciaz zastanawiam sie, jak to zrobic z samochodem :)

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2002-07-22 20:04:28
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    a moze go kupic na umowe kupna sprzeday od znaojemgo? :)

    mm01

  • 8. Data: 2002-07-22 22:35:20
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik mm01 <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...fm...

    > a moze go kupic na umowe kupna sprzeday od znaojemgo? :)

    Cena interesujacego mnie autka w RFN jest o 25% nizsza....

    A wyzsze prawdopodobienstwo kupienia bezwypadkowego egz.
    to dodatkowy bonus.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2002-07-23 16:47:24
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    glos <g...@p...onet.pl> wrote:
    > i wciaz zastanawiam sie, jak to zrobic z samochodem :)
    To jest proste.
    Schować go do laptopa,a laptopa przemycić:-)))) No chyba że jakąś
    ciężarówkę masz na myśli,ale i na to jest rozwiązanie-kupić duuużego
    laptopa:-))))
    Jacek