  • 1. Data: 2003-12-13 16:32:02
    Temat: rejestr sprzedaży
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Witam,

    Czy mam obowiązek prowadzić rejestr sprzedaży?
    Jesterm na VAT i KPiR

    Pozdrawiam

    Radek

  • 2. Data: 2003-12-13 21:54:49
    Temat: Re: rejestr sprzedaży
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Na potrzeby VAT prowadzimy obowiazkowo!!! ewidencje (rejestry) zakupu i
    sprzedazy VAT.

    pozdrawiam Aga

  • 3. Data: 2003-12-14 18:59:28
    Od: "onet" <r...@o...pl>

    Witam,

    o rejestrze VAT wiem, że trzeba prowadzić,
    ale czy trzeba równiez prowadzić jakiś rejestr sprzedazy (księgi sprzedaży
    albo coś w tym stylu)?

    Pozdrawiam

    Radek

  • 4. Data: 2003-12-16 21:58:43
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Nie ma tagiego obowiazku.
    pozdrawiam Aga.

  • 5. Data: 2003-12-20 15:02:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Dec 2003, onet wrote:

    >+ Witam,

    Ja też. I wKF: pisz *pod* cytatem, przynajmniej jakbyś mógł ;)

    >+ o rejestrze VAT wiem, że trzeba prowadzić,
    >+ ale czy trzeba równiez prowadzić jakiś rejestr sprzedazy (księgi sprzedaży
    >+ albo coś w tym stylu)?

    ..."to zależy". Są takie przypadki że trzeba !

    Jeśli prowadzisz KPiR, to we wszystkich przypadkach kiedy niemożliwością
    jest spełnienie warunku że fakt sprzedaży odnotowuje się "w dniu sprzedaży
    lub w dniu następnym przed rozpoczęciem sprzedaży" - musisz.
    Dotyczy to przypadków typu "KPiR prowadzi biuro", "kilka miejsc
    prowadzenia a jedna KPiR" itp.
    Prowadzenie ewidencji sprzedaży (przy czym ES VAT *wystarczy* - zajrzyj
    do rozporządzenia !) pozwala wypełniać KPiR "do 20. następnego miesiąca".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)