    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rejestracja w Urzedzie Pracy
    Date: Mon, 25 Oct 2004 13:48:52 +0200

    On Mon, 25 Oct 2004, Daniel Piłat wrote:
    [...]
    >+ > Tak z ciekawości: miałeś ubezpieczenie zdrowotne z innego tytułu
    >+ > czy lekceważyłeś sobie jego brak ?
    >+
    >+ Dlaczego lekceważyłem ? to chyba proste jeżeli sie nie rejestrowalem w UP
    >+ gdyż myślalem ze znajde szybko pracę.

    Nie, panie majster.
    Do UP się rejestruje "zaraz". "Zaraz", nie pojutrze.
    Bo a nuż tydzień po zwolnieniu zdarzy ci się wypadek....

    >+ A poza tym mieszkam poza miejscem zameldowania i tu nie jestem czasowo
    >+ zameldowany, jezli mialbym co miesiac wyjeżdzac do UP podpisać się to mijało
    >+ by sie z celem gdyz koszt wyjazdu to byłby porównywalny do ubezpieczenia sie
    >+ samemu w NFZ (Chyba nie myle sie ze potrzebny jest meldunek w tym miescu
    >+ gdzie chce sie zgłosic do UP ? )

    Tego nie wiem :(
    Mogłoby być dziwne... więszkość przepisów dopuszcza nieprzepisowe :]
    stosowanie się do obowiązku meldunkowego, czyli rozróżnia "miejsce
    zamieszkania" od "miejsca zameldowania". Ale... może...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)