  • 31. Data: 2005-02-16 18:44:26
    Temat: Re: rewelacje GW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ Ale bo ona właśnie bardzo niewyraźnie stanowi. A do tego może być
    >+ jeszcze, że wszystko ładnie, tylko przepis niezgodnie z procedurą...

    Ano tak.
    Po prawdzie to OT - ale pamiętasz jak skończyła się afera
    o "przecinek wstawiony przez Kancelarię Sejmu" ?
    Mi już umknęło... tylko pamiętam że było :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 32. Data: 2005-02-17 13:42:20
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502161943250.15344@athlon>,

    > Ano tak.
    > Po prawdzie to OT - ale pamiętasz jak skończyła się afera
    > o "przecinek wstawiony przez Kancelarię Sejmu" ?
    > Mi już umknęło... tylko pamiętam że było :]

    Moja skleroza jest większa niż Twoja :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 33. Data: 2005-02-17 20:38:11
    Od: Mario <n...@o...pl>

    > Moja skleroza jest większa niż Twoja :)

    Lecytyna na Wasze problemy

    "w ustawie z dnia 6 czerwca 1997r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz.
    553) w art. 156 w § 1 w pkt 2 zamiast wyrazów
    "ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej choroby realnie
    zagrażającej życiu"
    powinny być wyrazy
    "ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej, choroby realnie
    zagrażającej życiu".

    Pzdrv Mario

  • 34. Data: 2005-02-19 19:47:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005, Mario wrote:

    > + Lecytyna na Wasze problemy

    O to to, thx :)
    Pytałem czy może jeszcze ktoś pamięta jak się *skończyło* :)
    Bo była sprawa sądowa... cywilna... więc rozstrzygnięcie nie mogło
    opierać się na "zaufaniu" (i "odpuszczeniu" stronie która została
    wpuszczona w maliny), w najlepszym dla stron przypadku przegrywający
    mógł uzyskać odszkodowanie od państwa.
    Ale najpierw ktoś musiał przegrać...

    Ach: ja wiem :) - wiem co chcesz powiedzieć :) !
    "daj palec...." :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)