  • Data: 2003-11-03 19:00:38
    Temat: Re: roczna prenumerata
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciek Bartnik napisał:

    > Witam!
    >
    > W jaki sposób zaksięgować roczną prenumeratę specjalistycznego magazynu?
    > Czy można ją wrzucić jednorazowo w koszty, czy trzeba coś kombinować (no
    > nie wiem, może np. odpisywać przez 12 miesięcy 1/12 wydanej na
    > prenumeratę kwoty)?

    Jak masz pełna księgowośc to decyduje kwestia istotności, wydatek
    istotny przez RMK, nieistotny jednorazowo.
    W PKPiR jednorazowo.
    Chyba że wydatk dotyczy jednoczesnie dwóch lat podatkowch, wtedy
    proporcjonalnie dzielisz wydatek i księgujesz cześc w jednym roku a
    częśc w drugim.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk