    From: "..::TOMi::.." <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie ryczaltu od przychodow.
    Date: Wed, 9 Aug 2006 15:06:05 +0200

    > Zaokrągla się końcową kwotę, wpłacaną do US do pełnych zł. W tym
    przypadku
    > będzie to 7,00 zł
    > Makjka

    Dziekuje za odpowiedz.

    Co zrobic jezeli przelalem 7,47 czyli 47gr za duzo, zrobic jakas korekte czy
    tak zostawic?

    Jeszcze jedno sprzedaje np przedmiot za 15.96 - czy juz odrazu musze ja
    zaokraglic do 16 i od tego liczyc 3% ryczaltu czy tez dodawac wszystko jak
    leci przez caly miesiac bez zaokraglania, a zaokraglic tylko koncowa kwote
    wplacana do US?

    Co do zaokraglania do 50 gr pomijam, powyzej 50gr zaokraglam do pelnego
    zlotego czyli 7,51 zaokraglam do 8zl czy dobrze rozumie?

    Pozdrawiam serdecznie.