    From: "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie za 2007-trochę skomplikowane
    Date: Tue, 8 Jan 2008 16:54:47 +0100

    news:fm060f$h7d$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy każda osoba wychowująca dziecko bez ślubu jest SAMOTNĄ matką?
    >
    > Problem polega na tym, że jeśli US będzie chciał sie przyczepić to będzie
    > się starał wykazać, że SAMOTNIE dziecka nie wychowywała, bo mieszkała z
    > ojcem dziecka.
    >
    > Tak samo jak US czepiał się "fikcyjnych" rozwodów, gdzie "były" mąż dalej
    > mieszkał z byłą żoną.
    >

    > Moim zdaniem matką samotną od czerwca do sierpnia nie była.

    hmm, mój mąż zameldował się w domu gdzie mieszkam z dzieckiem dopiero po
    ślubie, więc jestem w stanie udowodnić że byłam samotną matką do czasu
    ślubu. Jednak mi się wydaje że US może się czepnąć że na koniec roku nie
    byłam samotną matką, bo będę się rozliczać już ze zmienionym nazwiskiem, ale
    jednak oddzielnie nie z mężem- bo nie jesteśmy cały rok małżenstwem.