  • Data: 2014-04-28 23:42:11
    Temat: Re: rozlicznie roczne
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.04.2014 22:30, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Toś Ty jeszcze "ostatniej chwili" nigdy nie widział :|

    W piatek widzialem chyba to byl koniec swiata albo dawali tablety po
    zlotowce ;)

    > Nie widać przeciwwskazań.
    > A jak wezwą, to się przespacerujesz i tyle ;)

    Ale ja tam tylko raz do roku - taka tradycja ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)