  • Data: 2014-04-28 23:40:06
    Temat: Re: rozlicznie roczne
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
    > pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!
    >
    > to taka coroczna tradycja dla mnie, nie chce tego porzucac :)
    >
    > kolejka - owszem, byla, ale gwarna, wesola, choc zadziwiajaco krotka, bo
    > co to 6 osob przede mna na 2 okienka przyjmujace?
    >
    > podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie zamkną
    > lub nie wezwą do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni
    > pozniej.
    >
    > ogolnie czuje sie spelniony
    >
    > teraz siade i odpoczne, poczekam dwa miesiace - bo jakos wtedy dzien
> [...]

    tez dzisiaj byłem jak zawsze na ostatnią chwilę i muszę powiedzieć, ze z
    roku na rok jest co raz mniej ludzi. Wiadomo, kupę wyjechało za granicę
    albo uciekło w szarą strefę a jeszcze wiecej rozlicza się przez net.
    Pamietam czasy kiedy o tej porze działy sie dantejskie sceny i w kolejce
    tzreba było czekac ponad godzinę.

    --
    @foe_pl