  • 21. Data: 2009-06-24 19:39:43
    Temat: Re: różnice kursowe raz jeszcze
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > A po co mi taka wiedza?
    >
    > Zgodnie z ustawą *przeliczam* po kursie z dnia otrzymania przychodu i
    > wszystko.

    Ale z tego co ja zrozumiałem, to ty nie przeliczasz,
    bo dostajesz w walucie i nie występuje u Ciebie faktyczne zastosowanie
    kursu waluty
    Dlatego musisz poczekać na wypływ środków.

    > W ustawie nie widzę obowiązku opóźnienia wyliczenia różnic kursowych
    > do chwili fizycznego przewalutowania.

    Wg mnie błędnie ustalasz moment powstania tego zjawiska
    wystąpienia różnic kursowych.

    Nie wiem co tam Twój US napisał.

  • 22. Data: 2009-06-24 19:52:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > Powtórzę pytanie.
    > Gdzie Twoim zdaniem błądzę (bo US przychyla się do mojego stanowiska)?

    Dla przychodów w walucie:
    jak masz rachunek w walucie to masz różnice kursowe
    zgodnie z art 24c.2pkt1) i w momencie zadysponowania tych środków
    z tytułu art 24c.2pkt 3)

  • 23. Data: 2009-06-24 20:54:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    cef wrote:
    > [...] i w momencie zadysponowania tych środków
    > z tytułu art 24c.2pkt 3)

    No i wszystko jasne. Odsetki kursowe od środków własnych.

    Dzięki!

    Piotrek