eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatk
    From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatk
    Date: Fri, 16 Feb 2007 23:36:21 +0000 (UTC)

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Rozumiem Twoje rozgoryczenie i współczuję, ale czy gdybyś swój NIP-1
    > wysłała pocztą to czy miałabyś pretensje do skrzynki pocztowej?

    Nie, nie mialabym, serio ;-) Wykonujac swoja prace zawsze odpowiadam na
    pytania i tyle.

    > Zastanów się, czy skoro już rozliczasz się na warunkach ogólnych nie
    > będziesz w stanie ograniczyć strat rozliczając sie z wspólnie z
    > małżonkiem/dzieckiem albo - przede wszystkim - uwzględniając rzeczywiste
    > koszty prowadzenia działalności.

    Nie mam dziecka, TŻ nie moge wliczyc ani jako dziecka ani jako meza ;-)). I
    wlasnie o to tu chodzi: pancie w urzedzie radza, by wliczyc np. koszty
    mieszkania, a ja przede wszystkim wykonywalam prace u klienta. Co jest wiec
    wieksza paranoja: uznanie, ze zakreslenie formy rozliczenia "inne" jest
    rownoznaczne z ryczaltem, czy tez wymyslanie kosztow? Tak sobie teoretyzuje.
    Ogladalam dzis "Rysia" to mi sie nasunelo skojarzenie. ;-))

    > Tyle tylko, że nie prowadziłaś KPiR tak więc może być z tym pewien problem.

    no wlasnie.

    pozdrawiam
    h.