eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatk
  • Data: 2007-02-18 00:23:40
    Temat: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatk
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież problem nie leży w "ciasnym łbie" urzędnika w mniejszym lub
    > większym US, a na Wiejskiej, w Warszawie.
    >
    > TAKI PRZEPIS W IMIENIU PANSTWA ZATWIERDZILI POSŁOWIE!

    Tyż fajnie, tylko jak chcoM sie rozbijac jako i te paniska za nasze pInioNdze
    (ze uzyje nomenklatury wsiowej ;-)) to niech do jasnej cholery pozadnie to
    oglosza. A babsztyl nadasany w urzedzie nie prowadzi tam swojej firmy, tylko
    wlasnie dzieki Tobie, mnie i jeszcze paru innym, ktorzy wcale nie chca byc
    oszustami,a nie dzieki Stoklosie, bo jemu miliony podatkow umorzaja lekka
    reka, ma co miesiac pensje na koncie. Jaka- w to nie wnikam. Ale ma. To niech
    te paszcze otworzy widzac NIP1 a w nim zakreslona "inne ewidencje".
    Skoro wszelkich innych obowiazkow zwiazanych z zalozeniem i prowadzeniem
    firmy dopelnilam, to raczej kilka szarych komorek mi dziala OK i cos tam ze
    slowa pisanego kumam. Miedzy innymi na stronie mojego Urzedu Miasta
    przeczytalam prezentacje dot. krokow, jakie nalezy podjac przy zakladaniu
    firmy. Bylo tam o wszelkich innych dokumentach, a odnosnie wyboru formy bylo
    napisane "podatnik musi wybrac forme opodatkowania". To wybralam. I wiele
    innych osob mysli podobnie, jak ja, skoro urzedniczka w US mowi, ze teraz to
    glowny problem jej dzialu. Skoro panowie ^%&#$%& poslowie uchwalili, to
    mogliby pomyslec o dopisaniu rubryczki do NIP1, byloby po sprawie.

    Widze, ze duzo tu piszesz, wnioskuje, zes obeznany w przepisach podatkowych.
    Zakladam tez, ze w swoim zyciu zalatwiasz sprawy zwiazane nie tylko z
    dziedzina, w ktorej jestes obeznany, ale jednoczesnie mniemasz, ze niektore
    kroki mozesz podjac sam. Życzę Ci, bys w takich przypadkach nie był postawiony
    w sytuacji, gdzie nieswiadomie nie dopelnisz czegos napisanego w ustawie i
    nigdzie indziej, a życzliwe urzędniczki otworzą swój dziub i nie utrudnią Ci
    życia tylko dlatego, że akurat dłubią w dziurach w zębach lub czekają na
    ksieMcia, który wybawi je od nudnego i szarego urzędniczego losu.

    pozdr.H.