eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
    Date: Thu, 15 Feb 2007 14:52:38 +0100

    Dnia 15-02-2007 o 14:44:34 gonia <g...@w...pl> napisał(a):

    > <Samoukarałaś> się juz sama. Brak złożenia takiego oświadczenia, w
    > dzisiejszym stanie prawnym,skutkuje opodatkowaniem wg skali.
    > Stwierdzenie, że termin złożenia takiego oświadczenia jest terminem
    > nieprzywracalnym oznacza, że żadne prośby ani żądania nie spowodują, że
    > urząd skarbowy przyjmie opodatkowanie ryczałtem. Chyba , że zdarzy się
    > cud i urzędnik stanie sie człowiekiem - ale wtedy on sam może
    > potrzebować czyjegoś wsparcia, jak straci pracę.

    Oni tam jakoś tak pracują, że szeregowy urzednik pisze decyzję którą musi
    zatwierdzić
    przełożony, więc już dwie osoby do przekonania, do tego taka decyzja
    rażąco naruszałaby prawo,
    więc nawet jeśli by ją wydali to długo by się pewnie nie ostała..

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne