  • 1. Data: 2011-11-21 09:05:07
    Temat: ryczlat i brak dochodu
    Od: KK <n...@n...com>

    mam zarejestrowana dzialalnosc ale od ponad miesiaca nie prowadze
    fizycznie dzialalnosci (zamkniety sklep). Czy musze placic jakis podatek
    do US za pazdziernik ?

  • 2. Data: 2011-11-23 09:43:24
    Temat: Re: ryczlat i brak dochodu
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > do US za pazdziernik?

    > od ponad miesiaca nie prowadze fizycznie dzialalnosci ...

    A w październiku prowadziłeś DG?

    Nawet jeśli nie to jest duża, że podatki pod inną nazwą typu ZUS czy
    abonament RTV mogą się należeć. A dochodowy? Jesli nie miałeś przychodu to
    podatek od podstawy 0zł wynosi 0zł.

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę: