    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 2 Oct 2012 01:16:22 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: sad pracy

    On Tue, 2 Oct 2012, D.P. wrote:

    > Ale nie wiem od czego mam sie
    > odwolywac jak orzeczenie i wyrok byl takie jak w pozwie chcialem.

    Możesz się odwołać od swojego własnego "chcenia".
    Nie, nie żartuję :), choć w praktyce pewnie takie zjawisko nie występuje.
    Formalnie, jaki by wyrok sądu nie był, strony mają prawo do odwołania
    się w określonym terminie. Kropka. To że sąd się z nimi zgodził też
    mogą zaskarżyć. W końcu mogli zmienić zdanie ;>
    Jak się zgadzasz to siedzisz cicho i tyle.

    > Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem
    > wyroku czy czekac na urpawomocnienie sie ?

    Nie wiem o co chodzi z "potwierdzeniem wyroku", bo możesz mieć na
    myśli np. pisemne uzasadnienie - ono o ile się nie mylę co do zasady
    sporządzane jest tylko na wniosek.

    > czy pracodawca przeleje mi srodki jakie zasadzilem

    Jakby wszyscy którzy przegrali sprawę sądową płacili od ręki to
    co jest w wyroku, to komornicy poumieraliby z głodu.
    Krótko mówiąc: odpowiedzi na Twoje ostatnie pytanie *my* raczej
    nie znamy. Tego byłego pracodawcę pytaj!

    Tak BTW: pytania w żadnym razie nie kwalifikują się na .podatki,
    idź na .prawo!

    pzdr, Gotfryd