    From: "D.P." <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sad pracy
    Date: Tue, 02 Oct 2012 12:28:16 +0200
    To: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Możesz się odwołać od swojego własnego "chcenia".
    > Nie, nie żartuję :), choć w praktyce pewnie takie zjawisko nie występuje.
    > Formalnie, jaki by wyrok sądu nie był, strony mają prawo do odwołania
    > się w określonym terminie. Kropka. To że sąd się z nimi zgodził też
    > mogą zaskarżyć. W końcu mogli zmienić zdanie ;>
    > Jak się zgadzasz to siedzisz cicho i tyle.

    > Nie wiem o co chodzi z "potwierdzeniem wyroku", bo możesz mieć na
    > myśli np. pisemne uzasadnienie - ono o ile się nie mylę co do zasady
    > sporządzane jest tylko na wniosek.

> [...]

    Dzieki Gotfyd

    Wiesz jeden czlowiek na innej grupie napisal mi tak powiedz co o tym
    myslisz:

    <<< Noramlnie jest tak że od wyroku sądu mogą sie odwołać obie strony czyli
    zarówno Ty jak i pracodawca w terminie dwóch tygodni od otrzymania
    uzasadnienia. Jeżeli zadna strona sie nie odwoła to wyrok staje sie
    prawomocny. To Ty masz złożyć wniosek o odpis wyroku z klauzulą, Z takim
    wyrokiem idziesz do pracodawcy i ustalasz kiedy Ci wypłaci, jak nie będzie
    chciał to idziesz do komornika.>>>>

    Daniel