  • 1. Data: 2004-06-10 20:54:29
    Temat: sam.pryw w DG po 1.05.04
    Od: "Aga" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Prowadzę DG (KPiR, VAT) i do tego celu używam własnego samochodu
    osobowego. Do końca kwietnia prowadziłam ewidencję przebiegu pojazdu
    i co tam wyszło wyższe, to wrzucałam w koszty (suma f-r lub limit) i
    stosownie odliczałam VAT.
    Czy w tej materii coś się zmieniło po 1 maja? Parę znajomych osób
    mnie postraszyło, że teraz już nie mogę, w związku ze zmianą ust. o
    vat.
    Pomożecie? Bo szukam w goglach i jednoznacznej odpowiedzi nie
    znalazłam...

    Pozdrawiam, Aga

  • 2. Data: 2004-06-11 05:39:20
    Temat: Re: sam.pryw w DG po 1.05.04
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 10 Jun 2004 22:54:29 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Aga napisał(a):

> [...]
    > vat.
    > Pomożecie? Bo szukam w goglach i jednoznacznej odpowiedzi nie

    A co ma ustawa o VAT do podatku dochodowego ? Przepisy w tym zakresie sie
    nie zmienily.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-06-11 06:42:01
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Aga" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobowego. Do końca kwietnia prowadziłam ewidencję przebiegu pojazdu
    > i co tam wyszło wyższe, to wrzucałam w koszty (suma f-r lub limit) i

    Vat odliczałaś od paliwa od samochodu osobowego ?
    Wiola