  • Data: 2003-08-21 08:04:48
    Temat: Re: samochod dla firmy - kredyt czy leasing?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bubbbaaassss" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3F4349FA.6060701@wp.pl...
    > Planuje "wejsc w posiadanie" samochodu dla mojej DG.
    > Jak w kwesti podtakowej maja sie obie te formy finansowania zakupu?
    > Samochod zakupiony za kredyt moge spokojnie amortyzowac, tak?
    > Czy dla KUP jest istotne ze jest on zakupiony za kredyt, ale wziety na DG?
    > a jak jest w przypadku leasingu..czy moge samochod tez amortyzowac?
    Odpowiedż nie jest tak prosta stety.
    Może tak na skróty :
    Jeśli kupisz na kredyt samochód firmowy to kosztem jest amortyzacja plus
    odsetki od kredytu .Jeśli to bedzie osobowy to jest ograniczenia do
    zaliczenia w kup do 20000 eur,
    Jeśli weżmiesz w leasing to jeśli operacyjny to kosztem są raty i wpłaty
    wstępne .
    Pozdrawiam Wiola