  • Data: 2013-02-20 06:13:24
    Temat: Re: składka ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cac wrote:

    > Inaczej - mogę wyegzekwować od ZUS wystawienie jakiegos
    > dokumentu/papierku, ze do dnia dzisiejszego wszystkie rodzaje składek
    > mam opłacone prawidłowo i żeby to miało jakąś moc prawną wiążącą w
    > przyszłości, gdy coś wylezie?

    Żadnej mocy to nie ma, bo to jest stan na dany dzień.
    Stan wiedzy ZUS o koncie, a nie stan konta.
    Dziś wystawiają, że wszystko na koncie na ten dzień gra, ale jutro moga
    znaleźć
    jakieś braki i wtedy konto już nie jest "prawidłowo opłacone".
    Gdyby taki glejt dawał jakieś prawa ustawowo, to sam bym wystąpił o taki.