  • 1. Data: 2002-04-01 14:00:07
    Temat: skladka na ZUS w dzial. gosp.
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Cześć,

    Czy jeśli ktoś jest zatrudniony na etatcie, a jednoczesnie prowadzi drobną
    działalność gospodarczą (płatnik VAT), to wówczas trzeba opłacać ZUS?

    Na zdrowy rozum to nie, ale jakby było inaczej, to byłbym wdzięczny za
    informację

    Pozdrowienia dla grupowiczów,

    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-01 14:09:11
    Temat: Re: skladka na ZUS w dzial. gosp.
    Od: "Beata" <m...@i...pl>

    płacisz tylko zdrowotne

  • 3. Data: 2002-04-01 15:45:13
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Beata" <m...@i...pl> napisała w wiadomości:
    > płacisz tylko zdrowotne

    Oczywiście jesli z etatu uzyskuje dochód wiekszy od najniższej krajowej :)

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-04-01 18:52:42
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Apr 2002, Piotr wrote:

> [...]
    >+ działalność gospodarczą (płatnik VAT), to wówczas trzeba opłacać ZUS?

    Składkę zdrowotną. Zakładam że "etat" jest w miarę normalny
    i nie jest to 1/100 etatu za 15zł miesięcznie ;)

    >+ Na zdrowy rozum to nie,

    ...to byłoby zbyt proste :)
    Zakładając że masz realne dochody to "nadpłaconą" składkę
    koniec końców sobie odliczysz (za rok i kwartał) udzielając
    niejako (za ten czas) kredytu Kasie CHorych :]

    >+ Pozdrowienia dla grupowiczów,

    Wzajem, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-02 08:55:30
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    trzeba odprowadzać składke zdrowotną, która obecnie wynosi 100,11 zł o ile
    mam dobrą pamięc i musisz składać co miesiąc deklaracje do zus
    potem pomniejszasz podatek o tę kwotę
    pozdrawiam
    justyna

  • 6. Data: 2002-04-02 11:22:14