eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskładka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ? › Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
  • Data: 2008-03-08 23:05:22
    Temat: Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli co?
    > Wolisz sytuację, w krórej nie miałbyś prawa do odliczenia części
    > zdrowotnego od podatku?
    > Wtedy spokojnie mógłbyś sobie odliczyć ulgę na dzieci. I jeszcze by
    > zostało :) Wtedy było by OK?
    > I jedno i drugie jest ulgą. Co za róznica która z nich wyzeruje Ci
    > podatek?

    Nie tak.

    Wszystkie kwoty w zaokragleniu

    Zarabiając hipotetycznie w roku 30000

    Jeżeli zarobisz to z jednego źródła zapłacisz:
    2200 zdrowotnej i 2000 podatku

    Z etatu za 24000 i działalnosci za 6000 zapłacisz
    z etatu (1800 zdrowotnej i 1500 podatku) plus działalnosc tylko składka
    zdrowotna 2100 podatku nie wpłacisz.

    W pierwszym przypadku masz 2000 podatku z którego możesz sobie odliczać, w
    drugim tylko 1500 podatku z którego mozesz sobie coś odliczać.

    pzdr.
    boropi