eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskładka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ? › Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
  • Data: 2008-03-09 08:09:57
    Temat: Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    boropi w <news:fqv6fi$fkb$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Wszystkie kwoty w zaokragleniu

    > Zarabiając hipotetycznie w roku 30000

    > Jeżeli zarobisz to z jednego źródła zapłacisz:
    > 2200 zdrowotnej i 2000 podatku

    Mi kalkulator płacowy pokazał (odpowiednio składka i podatek.:
    2275 i 2776 -- w zaokrągleniu to 2300 i 2800) do wypłaty 20200

    > Z etatu za 24000 i działalnosci za 6000 zapłacisz
    > z etatu (1800 zdrowotnej i 1500 podatku) plus działalnosc tylko składka
    > zdrowotna 2100 podatku nie wpłacisz.

    i znowu kalkulator pokazuje 1800 i 2200, do wypłaty 16200 (dodając te
    6000-2100 z DG wychodzi 20100)

    > W pierwszym przypadku masz 2000 podatku z którego możesz sobie odliczać, w
    > drugim tylko 1500 podatku z którego mozesz sobie coś odliczać.

    Czyli masz problem, że w ciągu roku wpłaciłeś za mało zaliczek, i nie ma z
    czego zwrotu...?

    Wniosek jest prosty -- zlikwiduj DG, przy 6000 PLN rocznie nie odliczysz
    nawet całej składki zdrowotnej ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]