  • 11. Data: 2003-01-30 20:23:16
    Temat: Re: składniki majątku w leasingu -> środki trwałe
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Maddy,

    W Twoim liście datowanym 30 stycznia 2003 (21:14:23) można przeczytać:
    M> Skan byłby najlepszy.
    M> Z góry dziękuję!
    M> Adres w sygnaturce

    już szykuję, za kilka minut wyślę, a moży Ty również mi coś podeślesz
    na potwierdzenie własnego stanowska (poza intuicją i opinią
    znajomych :)) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 12. Data: 2003-02-01 10:05:48
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Maddy,

    W Twoim liście datowanym 30 stycznia 2003 (20:40:41) można przeczytać:

    M> Intuicja potwierdzona przez Gofin i znajomego biegłego.

    M> A możesz mi podesłac to uzasadnienie go ewidencjonowania na 8 z
    M> Buchaltera? Bo sama jestem bardzo ciekawa.
    M> Może być na priva, bo pewnie niewiele osób tutaj będzie zainteresowanych.

    znalazłem potwierdzenie mojego sposobu:
    USTAWA z dnia 9 listopada 2000 r. o zmianie ustawy
    o rachunkowości. (Dz. U. z dnia 18 grudnia 2000 r.)
    art. 4 ust. 4
    Art. 4. 1. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2002 r.
    i ma zastosowanie po raz pierwszy do sprawozdań finansowych
    sporządzonych za rok obrotowy rozpoczynający się w 2002 r.,
    z zastrzeżeniem ust. 2-5.
    2. Przepisy art. 1 pkt 42 wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2001 r.
    i mają zastosowanie do sprawozdań finansowych sporządzonych za rok
    obrotowy rozpoczynający się w 2000 r.
    3. Dla spełnienia obowiązku określonego w art. 4 ust. 1 ustawy o
    rachunkowości można stosować przepisy art. 3 ust. 4 i art. 34a-34d
    tej ustawy do umów zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy.
    4. Skutki finansowe zastosowania przepisów, o których mowa w ust. 3,
    dotyczące roku lub lat poprzednich odnosi się na kapitał (fundusz)
    własny i wykazuje jako "zysk (strata) z lat ubiegłych".

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas