  • Data: 2005-01-06 20:49:38
    Temat: Re: soft do obslugi DG pod linuksem
    Od: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ykhm... ile czasu się PK uczyłeś ??

    tak fajnie sie sklada, ze moja matka pracuje XX lat (dwucyfrowa liczba)
    jako glowna ksiegowa w pewnej firmie, a teraz odchodzi na emeryture,
    wiec bedzie mogla mi pomoc. Wiec w sprawach papierkowych bym problemu
    nie mial, ale nie chce za pol roku kopac w papierowym archiwum w
    poszukiwaniu faktury "a skad ja kupowalem te wtyczki i po ile",
    chcialbym miec cala papierkologie w komputerze, i to najlepiej od
    poczatku dzialalnosci, zeby nie bylo pozniej zaleglosci w wklepywaniu.

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319