    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: soft do obslugi DG pod linuksem
    Date: Mon, 31 Jan 2005 12:56:31 +0100

    In article <ctkoab$3pi$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Ponieważ oglądalam to ustrojstwo dawno temu wiec sobie ściągnęłam.
    > Koszmarny brak ergonomii, nieczytelne ekrany

    A brałaś pod uwagę również punkt widzenia prostego kioskarza? Bo dla
    mnie (z tych, które obejrzałem) najlepsza póki co okazała się Mała
    Księgowość Rz. Vatowiec po bliższym poznaniu okazał się zbyt
    rozbudowany, przynajmniej na etapie wprowadzania dokumentów, i z
    nieodpowiadającą mi filozofią "zakupy VAT wpisujemy najpierw do
    ewidencji VAT".

    > a wersja darmow z tymi
    > reklamami jest po prostu wkurzająca.

    Darmowe jest miłe, ale może być i płatne, byle w granicach rozsądku.

    > I, co najistotniejsze, to nie jest open source, to jest po prostu
    > komercyjne oprogramowanie z wersją darmową dla cierpliwych ;-)

    W kwestii formalnej: komercyjne może być OS i na odwrót :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek