    From: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzęt audio a koszty firmy
    Date: Mon, 8 Jan 2007 20:08:07 +0100

    > Oczywiście, że możesz (nawet całość).
    > Nie rozumiem, gdzie widzisz problem?

    A jaka jest podstwa prawna pozwalajaca odliczać VAT oraz zaliczać w koszty
    sprzęt zakupiony w celu wykorzystywania go na potrzeby osobiste? Pytam z
    ciekawosci, bo moja wiedza na dzień dzisiejszy mówi mi, że w tak
    przedstawionym przypadku nie ma podstaw by odliczać VAT lub "wrzcucić" zakup
    w koszty. Bo inaczej mógłbym odliczyć np. domowy TV (czasami klientowi
    pokaże na nim, jak wygląda zaprojektowana dla niego reklama do TV kablowej),
    koszty zwiazane ze swoim osobostym telefonem komórkowym (czasami do klienta
    dzwonię).
    Moim zdaniem przy tak przedstawionej sytuacji nie ma podstaw do zaliczenia w
    koszty oraz odliczenia VAT.