  • 1. Data: 2003-05-05 08:01:06
    Temat: stawki- PLATNIK
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>>

    Czesc,

    jest pewna firma, ktora z koniecznosci wpadla pod PLATNIKA i PRZEKAZ
    ELEKTRONICZNY. Zatrudnia ksiegowa, ktora jest zimna w tej sprawie, a
    jest do ruszenia temat rozliczen z ZUS.

    Zostala zlozona mi propozycja zajecia sie tymi deklaracjami. Jakie sa
    rozsadne stawki od "glowy" za wypelnienie tych deklaracji u siebie (na
    swoim sprzecie)? Chcialbym poznac wasza opinie. Pracownikow jest ok.
    20-25.

    Oraz ile za instalacje i wdrozenie systemu platnika w firmie?

    Pozdrawiam

    Pepto
    ---------------------------
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-05-05 16:49:29
    Temat: Re: stawki- PLATNIK
    Od: " daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Myślę, że jak weźmiesz 10-15 zł od głowy i 200 zł od wdrożenia to będzie OK

  • 3. Data: 2003-05-05 19:56:31
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    ja mam stawke 70 zł netto za godz. Nieważne czy wdrażam, ucze, przygotowuje
    wniosek czy wklepuje dane.
    PawełJ