  • Data: 2007-11-29 20:43:08
    Temat: Re: stypendium za wyniki w nauce a DG
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anax WRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fimpmp$1er$1@news.interia.pl...

    > zaoczne, 5 letnie, stricte zwiazane z moja dzialalnoscia

    Wiesz - zobaczymy co kontrola (ktora oby nigdy nie zapukala) na to.
    Studia magisterskie czy licencjackie - przez to, ze daja Ci tytul, daja Ci
    tez wyrazne korzysci osobiste. To tak jak z tym slynnym garniturem dla
    agenta ubezpieczeniowego. Swoja droga moze sa jakies korzystne dla
    podatnikow orzeczenia, nie wiem - wiem, ze jesli chodzi o podyplomowke, to
    bywaja korzystne (dlatego wrzucam) - ale podyplomowka, to tak naprawde
    studia tylko z nazwy - to po prostu tylko pewien rodzaj kursu. Trzech
    literek od tego dodatkowych nie dostaniesz...

    Pozdrawiam
    SDD