  • 1. Data: 2005-07-15 20:21:54
    Temat: świadczenie urlopowe-jaka podstawa prawna?
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    na jakiej podstawie prawnej pracodawca zatrudniający do 20 osób może nie
    wypłacać świadczenia urlopowego i jaka procedura musi być w tym wypadku
    zachowana?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-07-15 20:48:59
    Temat: Re: świadczenie urlopowe-jaka podstawa prawna?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    want003.jasien.net...
    > Witam,
    > na jakiej podstawie prawnej pracodawca zatrudniający do 20 osób może nie
    > wypłacać świadczenia urlopowego

    Źle zadane pytanie - zapytaj raczej na jakiej podstawie miałby być
    zobowiązany je wypłacać?

  • 3. Data: 2005-07-16 07:26:11
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    want003.jasien.net...

    > Źle zadane pytanie - zapytaj raczej na jakiej podstawie miałby być
    > zobowiązany je wypłacać?

    Jeżeli to ułatwi Ci odpowiedź, to proszę: na jakiej podstawie pracodawca
    jest zobowiązany wypłacać pracownikowi świadczenie urlopowe? Czy teraz już
    konkretnie odpowiesz na zadane pytanie?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-07-16 08:36:04
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040622/p
    rawo/prawo_a_8.html
    Może być?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-07-16 08:46:48
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 lip o godzinie 10:36, na pl.soc.prawo.podatki, Artur Ch.
    napisał(a):

    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040622/p
    rawo/prawo_a_8.html
    > Może być?

    http://e-prawnik.pl/show/forum.php/dj0xNDEmY2lkPTEwO
    TgmdGlkPTI1MjAmcGlkPTM5MzEmZnVsbD0wJnNwPTA
    tutaj uściślenie:
    http://e-prawnik.pl/show/forum.php/dj0xNDEmY2lkPTEwO
    TgmdGlkPTI1MjAmcGlkPTQwNTYmZnVsbD0wJnNwPTA

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=1224&
    dok=1224.2.3.2.8.3.0.1.htm

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-07-16 09:06:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeżeli to ułatwi Ci odpowiedź, to proszę: na jakiej podstawie pracodawca
    > jest zobowiązany wypłacać pracownikowi świadczenie urlopowe?

    Nie ma podstawy prawnej która zmuszałaby pracodawcę zatrudniającego do 20
    pracowników do wypłacania świadczeń urlopowych.

  • 7. Data: 2005-07-17 17:44:10
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > tutaj uściślenie:
    > http://e-prawnik.pl/show/forum.php/dj0xNDEmY2lkPTEwO
    TgmdGlkPTI1MjAmcGlkPTQwNTYmZnVsbD0wJnNwPTA

    Dziękuję za konkretną pomoc. Właśnie o to mi chodziło.

    Pozdrawiam
    Jarek