  • 1. Data: 2005-07-15 12:57:31
    Temat: płatnik poprawki do SDWI - ale jaja
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

    Fragment biuletynu dla płatników składek ZUS:

> [...]
    > Zakład Ubezpieczeń Społecznych uprzejmie informuje, że aktualnie
    > obowiązującymi wersjami programu "Płatnik" są wersje:
    > - 6.03.001 - po 1 sierpnia 2005r - wyłącznie dla płatników,
    > którzy składają dokumenty ubezpieczeniowe w formie wydruku z programu,
    > - 6.03.001 B - dla płatników, którzy korzystając z tej wersji
    > programu nie stwierdzili nieprawidłowości w wysyłce dokumentów w
    > postaci elektronicznej do ZUS,
    > - 6.03.001 D - dla płatników, którzy zainstalowali "poprawkę do
    > programu "Płatnik" w wersji 6.03.001B",
    > - 6.03.001 E - dla wszystkich płatników.

    Takie coś wysłali w piątek po południu. Bez pół litra tego nie rozbierzesz:)
    Z tego należy wysnuć wniosek, że pora rozpocząć weekend.
    Pazdrowienia dla wszystkich płatników. I ubezpieczonych też.
    Mirek

  • 2. Data: 2005-07-15 13:21:36
    Temat: Re: płatnik poprawki do SDWI - ale jaja
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ------------------

> [...]
    > Z tego należy wysnuć wniosek, że pora rozpocząć weekend.
    > Pazdrowienia dla wszystkich płatników. I ubezpieczonych też.

    Już ci mówię.
    1. B musisz mieć.
    2. Jak ci działa to nie ruszaj.
    3. Jak masz jakieś kłopoty to zainstaluj D
    4. Jak działa to nie ruszaj
    5. Jak masz jakieś kłopoty zainstaluj E
    6. Jak działa to nie ruszja
    7. Jak masz jakieś kłopoty najbliżyszy kościół znajduje sie ............

  • 3. Data: 2005-07-15 13:35:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    witek wrote:

> [...]
    > 5. Jak masz jakieś kłopoty zainstaluj E
    > 6. Jak działa to nie ruszja
    > 7. Jak masz jakieś kłopoty najbliżyszy kościół znajduje sie

    Mnie w ZUS wyjśnili, że poprawka D i E daje ten sam efekt, ale D można
    instalować tylko na systemie w którym wcześniej była zainstalowana
    poprawka B, natomiast E można instalować niezależnie od tego czy jest B
    czy jeszcze wersja bez B

  • 4. Data: 2005-07-15 23:00:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jureq wrote:

> [...]
    > instalować tylko na systemie w którym wcześniej była zainstalowana
    > poprawka B, natomiast E można instalować niezależnie od tego czy jest B

    dokładnie. Poprawka D to poprawka do B
    A E zawiera w sobie wszystko.

    Z tym, że jak ci po D nie działa, to warto zaaplikować E, a nóż widelec
    coś lepiej poprawili.
    Z tym, że jak działa to nie ruszać, bo diabli wiedzą ile zepsuli.

  • 5. Data: 2005-07-18 07:38:46
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > coś lepiej poprawili.
    > Z tym, że jak działa to nie ruszać, bo diabli wiedzą ile zepsuli.

    Kiedy zaczeli wprowadzać literki do nowych wersji Płatnika to miałem takie
    dziwne przeczycie, że to się źle skończy:) No i proszę sprawdziło się.
    Biorąc pod uwagę, że cały system ma być w pełni uruchomiony "na jesień"
    (czyli pewnie gdzieś tak w styczniu) ciekawe kiedy dojdą do Z.
    Pozdrowienia Mirek

  • 6. Data: 2005-07-18 09:27:50
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Kiedy <ciach>
    Podziwiam kunszt owej firmy, autora tejże wspaniałej aplikacji.

    > Biorąc pod uwagę, że cały system ma być w pełni uruchomiony "na jesień"
    > (czyli pewnie gdzieś tak w styczniu)
    A powiedzieli, że na jesień tego roku?

    > ciekawe kiedy dojdą do Z.
    Żeby nie doszli do ZZ

  • 7. Data: 2005-07-19 08:43:14
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <...@...com> napisał w wiadomości

    > A powiedzieli, że na jesień tego roku?

    Tak mi powiedział gościu na szkoleniu z SDWI. A swoją drogą to po kiego
    grzyba wypuszczali coś co nie jest jeszcze w pełni funkcjonalne. Chyba tylko
    po to żeby pobudzić "ruch w interesie" (szkolenia, wdrożenia itp.)