  • 1. Data: 2005-07-15 19:58:36
    Temat: 2 faktury z tym samym numerem.
    Od: "Tedy" <t...@i...pl>

    Okazało się ze w kwietniu mam wystawione 2 faktury z tym samym numerem ale
    dla różnych odbiorców.
    Co zrobić z tym fantem?
    Problem zapewnie znany ale nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie.
    Wiem ze tracę odliczenia jesli faktury są dla tego samego odbiorcy ale jesli
    dla różnych?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-07-18 04:55:51
    Temat: Re: 2 faktury z tym samym numerem.
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Tedy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Problem zapewnie znany ale nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie.
    > Wiem ze tracę odliczenia jesli faktury są dla tego samego odbiorcy ale
    ?
    chyba coś nie tak...
    :-)

    problem jest dość częsty, a rozwiązanie bardzo proste:
    1. wystaw notę korygującą do jednej w tych dwóch faktur i zmień numer
    faktury np. przełamując go przez 'A' (FV1: 01/07/2005, FV2: 01/07/2005/A)
    2. zacznij używać najprostrzego nawet programu fakturującego - w tej chwili
    jest dużo darmowych, niedarmowe kosztują od ok. 50 zł - a każdy program ma
    funkcję sprawdzania poprawności numeracji.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński